mackievics

Macki Mackievics nagyvilági kalandjai

Friss topikok

  • Mackievics: Koszonom szepen mindenkinek. :) (2009.04.18. 06:35) Mennyi? 30.
  • Gentle Ginger: Boldog T-Day-t! :) Welcome to Club 30's! (2009.04.17. 09:16) 15. nap
  • Mackievics: @Gentle Ginger: Sajnos a forgatocsoport otthon maradt, de majd megnezem, mit tehetek az ugy erdeke... (2009.04.16. 06:51) 14. nap
  • Mackievics: @Shinanai: Buckalakokkal szerencsere nem talalkoztunk. Nagyobb hordakban sotetedes utan rank is ta... (2009.04.15. 13:35) 9. nap
  • Mackievics: @Corruptor: Kell hozza egy jol fizeto munkahely. Allampolgar ugy sem lehetsz, de egy angol/ausztra... (2009.04.14. 05:48) 11. nap

Linkblog

Archívum

1. nap

2009.04.03. 21:52 Mackievics

Reggel Aniko elment dolgozni, en pedig ugy dontottem, hogy az akklimatizalodast leginkabb azzal segitem elo, ha meg alszom egy kicsit. Persze ebbol nem lett semmi, ellenben elkezdtem irni ezt a blogot, ahol az itteni elmenyeimet igyekszem megosztani a barataimmal. Egyszerubb ez, mint mindenkinek szemelyreszabott sablon leveleket kuldozgetni, es az egyes kerdesekre kulon kulon valaszolni mindenkinek. Elismerem, ez leginkabb az en erdekeimet szolgalja, de gondolom mindenki megerti, hogy nem titkarnak jottem Dubaiba.

A napot nagyreszt az elso ket bejegyzes megirasaval es a Mac platformmal valo baratkozassal toltottem, ugyanis sajat gepet nem hoztam magammal. Minek? - gondoltam, itt van ketto is. Adam laptopja es egy Mac Mini. Mivel eddig meg sosem hasznaltam mac-et, volt mit tanulnom, bar hasznalata rem egyszeru es rendkivul intuitiv. Ket nappal ezelottig nem gondoltam volna, hogy fel fogom tenni magamnak a kerdest, hogy miert is hasznalok PC-t? Eddig tudtam a valaszt, most azonban az az erzesem, hogy mactelensegem hamasrosan elmulik.

Es ime egy kep, hogy milyen helyen lakom.


Igen, betonbol van minden.

Este fel 7 korul ert haza Aniko, ivott egy kavet, majd beultetett maga melle az autoba es elvitt vasarolni. Szukseg is volt ra, mert mint irtam nagyon keves ruhat hoztam magammal, ugyhogy fel kellett tolteni az itteni ruhataramat. 

Irany az Arabian Mall Plaza, merthogy ott - egy fules szerint - van H&M es GAP is. Valo igaz, volt mindketto. H&M csak noi, GAP pedig csak Kids. Irany a Timberland es a Columbia bolt. Amire nem voltam felkeszulve az az, hogy annak ellenere, hogy itt nincs igazi tel, a teli kollekcio van az uzletekben. Polarpuloverek, hosszunadragok. Rovidnadrag egy darab se.

Sebaj, itt a penznel csak plazabol van tobb! Irany a Dubai Mall! Columbia, Timberland felejtos, viszont a GAP-ben megtalaltam, amire elso korben szuksegem volt. Vasarlas utan olasz kaja, majd nem sokkal kesobb irany haza. Keszulni kell a holnapra, merthogy elohusveti kajalas lesz Aniko egyik kolleganojenel. Hirtelen jott a felismeres, hat ezert a borondomben exportalt fustolt sonka es torma. Idokozben befut Adam is, majd nehany poharka Jager utan eltesszuk magunkat holnapra.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mackievics.blog.hu/api/trackback/id/tr101044844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Corruptor 2009.04.03. 22:11:30

Már kezdtem azt hinni, hogy irígykedni fogok, Consigliere, amiért ott vagy, de lakótelep itthon is van. :-)

Több képet Motyo, több képet. Éhezik a nép az egzotikumra.


May the OTD be with you!

Don

Mackievics 2009.04.03. 22:28:18

Kedves Don,

igyekszem, ahogy csak tudok, hogy csillapithatatlannak tuno kepehsegeteket kielegitsem. De ehhez is ido kell, mint annyi minden mashoz az eletben. :)

A Consigliere
süti beállítások módosítása